Sirkelslag Kids/Young

Sirkelslag Kids

Op vrijdagavond 18 november gaan we weer Sirkelslag KIDS spelen. Onze groep speelt tegen andere kindergroepen uit heel Nederland. Wie wint de enige echte Sirkelslag KIDS beker?

Het thema is: 'Aan tafel' en sluit aan bij het jaarthema van de Protestantse Kerk. Wie nodig je eigenlijk allemaal uit aan tafel? Ook mensen die je misschien niet goed kent en/of uit een ander land komen? Door Sirkelslag te spelen, ontdekken de deelnemers verder te kijken dan hun eigen vrienden en open te staan voor wie er op hun pad komt. En misschien halen jullie wel de hoogste score en ontvangen jullie een toffe prijs!

Alle kinderen van 8 t/m 12 jaar zijn op vrijdagavond 18 november welkom in de Vredeskerk om die avond samen tegen honderden andere groepen in Nederland het spel Sirkelslag te spelen!

Wil je een vriend of vriendin meenemen? Gezellig!
Maar alleen aanmelden kan ook! We vormen samen een team, dus je bent zeker niet alleen!

clip image003

Waar: Vredeskerk (achteringang)

Tijd: 17.00 - ong. 19.45 uur (we beginnen met samen eten)

Meer informatiehttps://protestantsekerk.nl/thema/sirkelslag/

Sirkelslag Young

Alle kinderen van 12 t/m 16 jaar zijn op vrijdagavond 17 februari welkom in de Vredeskerk om die avond samen tegen honderden andere groepen in Nederland het spel Sirkelslag te spelen!
Wil je een vriend of vriendin meenemen? Gezellig!
Waar: Vredeskerk (achteringang)
Tijd: 18.00 - + 21:00 uur (we beginnen met samen eten en het spel start om 19.00 uur)

Afhankelijk van vrijwilligers kan de avond doorgaan

Doel: Op een laagdrempelige manier een bijbels thema in verhaal en uitdagende opdrachten tot leven laten komen