Kerkdienstgemist

Voor gemeenteleden, die om welke reden dan ook de diensten in de Vredeskerk niet kunnen bijwonen, bestaat de mogelijkheid de kerkdienst thuis gelijktijdig mee te beleven. De diensten zijn via het internet te beluisteren op www.kerkdienstgemist.nl. Ook eerder opgenomen diensten zijn hier te beluisteren.

Mocht u meer informatie willen, neem dan contact op met: Barend van Pelt.

Kerkdiensten op cd
Het is het mogelijk om kerkdiensten op te nemen op cd.  De kosten daarvan bedragen € 2,- per stuk. Wanneer u van een dienst een kopie op cd wilt ontvangen, kunt u dit aanvragen bij het Kerkelijk Bureau. E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.