Collectebonnen

Giften en bijdragen aan de kerk zijn in principe aftrekbaar voor de loon- en inkomstenbelasting. Voorwaarde is echter dat u de gift(en) aan kunt tonen. Het College van Kerkrentmeesters heeft daartoe "collectebonnen" in het leven geroepen die u in de collectezakken kunt deponeren in plaats van contanten. Er zijn bonkaarten verkrijgbaar van:

20 bonnen à € 0,50 = € 10, -

20 bonnen à € 1,-- = € 20, -

20 bonnen à € 2,-- = € 40, -

Bestelling: door storting van het bedrag op rekening

NL 05 RABO 0373 7259 30

t.n.v.: Hervormde Gemeente Vredeskerk te Nijkerk, onder vermelding van Collectebonnen en de gewenst waarde.

Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling bij u thuisbezorgd. Of u ontvangt bericht wanneer de bestelling opgehaald kan worden.

Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met het Kerkelijk Bureau: (033-2454694), E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..