Kerkelijk bureau

Iedere organisatie functioneert optimaal met een goede ledenadministratie. Bereikbaarheid en goede communicatie zijn van groot belang. Daarom wordt er op ons kerkelijk bureau veel aandacht aan besteed. Wij kunnen daarbij niet zonder uw medewerking. Daarom ons dringende verzoek:

Zodra zich wijzigingen in uw persoonlijke situatie voordoen, zoals huwelijk, echtscheiding, geboorte of overlijden of wijziging van adres verzoeken wij u dringend dit door te geven aan het kerkelijk bureau.

Dit kan online via de pagina Mijn Kerk van deze website of via onderstaande (adres)gegevens:

Kerkelijk bureau Vredeskerk Nijkerk
Mevr. P.C. Reijnen (Ellen)
Van Reenenpark 23
3862 CB Nijkerk
T (033) 2454694
(bereikbaar op maandag en dinsdag van 10.00-15.30 uur en donderdagavond van 19.00-20.30 uur)

Tegenwoordig is het gebruik van e-mailadressen gemeengoed geworden. In feite heeft het e-mailadres het postadres goeddeels vervangen. Wij moeten als Vredeskerk zorgen dat wij niet achteropraken en bouwen met voortvarendheid aan ons e-mailbestand.