Vernieuwde website Vredeskerk online!

De website van de Vredeskerk Nijkerk is compleet vernieuwd! Naast de vertrouwde inhoud treft u ook nieuwe menu-items aan.

Op de beginpagina zijn 3 tegels geplaatst: deze verwijzen naar belangrijke onderdelen van de nieuwe website: "Mijn Kerk", "Komende diensten/activiteiten" en "Waar wij voor staan". Vanaf deze menu-onderdelen kunt u snel naar de betreffende informatie. Het menu-onderdeel "Mijn Kerk" zal in de toekomst verder uitgebreid worden met online diensten. Op dit moment kunt u hier o.a. informatie lezen over het doorgeven van wijzigingen, bestellen van collectebonnen en terugluisteren van kerkdiensten. De agenda zal de komende periode verder gevuld worden. Via vrijwel elke pagina zijn de onderdelen "Actueel" en "Binnenkort" te bekijken.

De website heeft een sterke zoekmodule, te bereiken via het menu-item ZOEKEN rechtsboven in.
Snel weer terug naar de homepage? Dat kan door op het Vredeskerklogo linksboven te klikken.

De vernieuwde website is geoptimaliseerd voor weergave op een computer/laptop, maar is daarnaast ook te bekijken op een smartphone of tablet.

Tenslotte: we zijn benieuwd naar uw mening! Heeft u vragen en/of opmerkingen over de vernieuwde website, dan vindt u hieronder onze contactgegevens:

Vragen/opmerkingen over vormgeving en technische zaken: Robert van de Ven: E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Inhoudelijke vragen/opmerkingen: Ellen Reijnen: E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.