Vredeskerkblad

Ons Vredeskerkblad verschijnt eenmaal in de 4 weken. Dit blad vormt, samen met de website het hart van onze communicatie en is onmisbaar voor wie betrokken gemeentelid wil zijn.

U kunt desgewenst kopij aanleveren voor het kerkblad. Plaatsing geschiedt na beoordeling door de redactie.
De sluitingstijden voor het inleveren van kopij zijn te vinden op de achterzijde van ieder kerkblad en in het schema hieronder.

Wanneer u gaat verhuizen of wanneer u abonnee wilt worden, kunt u dit doorgeven aan het Kerkelijk Bureau:
Vredeskerk, Van Reenenpark 23, 3862 CB, tel. (033) 2454694,

De kosten voor een papieren abonnement op het kerkblad bedragen € 47,50 per jaar.

Een abonnement op de digitiale versie van het kerkblad kost € 22,50 per jaar. U ontvangt bij dit abonnement het kerkblad per e-mail. Het blad is dan ook voor u beschikbaar in de Vredeskerk-app.

Mocht dat onoverkomelijk zijn, dan kunt u contact opnemen met een ouderling, diaken of predikant. We gaan dan na of daar een mouw aan te passen is.

Voor degenen die onverhoopt geen kerkblad hebben ontvangen of een extra kopie wensen: Er ligt in de hal van de kerk een aantal extra exemplaren. U kunt zich daarvan zelf bedienen. Mocht dat een probleem opleveren of krijgt u structureel geen kerkblad, dan kunt u contact opnemen met het kerkelijk bureau: Van Reenenpark 23, 3862CB, tel. (033) 2454694,

De Vredeskerk gaat digitaal…!
Wilt u ons uw e-mailadres opgeven? Héél graag! Daarvoor gaat u naar onze website: www.vredeskerk-nijkerk.nl
Klik op "Aanmelden/contact". Klik vervolgens op "Mijn e-mail" en vul uw gegevens en e-mailadres in.
Vervolgens klikt u op verzenden. Hartelijke dank!
Vanaf nu bent u voor uw Vredeskerk ook per e-mail bereikbaar en ontvangt u regelmatig de Vredeskerk Nieuwsbrieven.

Website www.vredeskerk-nijkerk.nl
De website neemt een prominente plaats in bij de communicatie in onze gemeente. Actuele informatie is snel en effectief ter beschikking, maar ook verslagen van activiteiten in alle geledingen van onze Vredeskerk. Verlucht met foto's.
Alleszins de moeite waard dus om van tijd tot tijd op onze website te surfen. Zet hem dus maar in uw favorieten
Bovendien: Wist u dat u via de website recente kerkdiensten heel simpel kunt beluisteren?

Wilt u informatie aanleveren voor het kerkblad en de website dan kan dat via E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

schema kerkblad 2024 2