Kindernevendienst

Op zondagmorgen beginnen de kinderen samen met hun ouders en/of verzorgers de kerkdienst. Bij de inleiding op de dienst komen de kinderen naar voren onder het zingen van "Geroepen om op weg te gaan. Ze krijgen de kaars mee en een gebedenboekje.

We praten, knutselen en spelen naar aanleiding van het Bijbelverhaal. We maken daarbij gebruik van "Kind op zondag".

Tijdens deze kindernevendienst is er een eigen collecte. Het is dus de bedoeling dat de kinderen zelf collectegeld of collectebonnen meenemen naar de kindernevendienst.

De kinderen komen na de inzameling van de gaven weer terug in de kerk.  Als er een dienst van Schrift en Tafel is, komen de kinderen eerder terug in de dienst. Ze kunnen dan deelnemen aan de maaltijd.

Inlichtingen:
M. Wateler-Huisintveld (Mariët),