Fotoverslag Startzondag 2019

"Een goed verhaal...." was het thema van de Startzondag op 15 september 2019. De startzondag begon met een kerkdienst, waarin het thema 'Een goed verhaal.....' uitgewerkt werd aan de hand van een toneelstuk. Na afloop van de dienst was er een gezellig samenzijn in de tuin achter het kerkgebouw.

Veel gemeenteleden brachten iets mee voor bij de koffie/thee en limonade. Rond 11.30 uur werd de keuken officieel geopend en overgedragen. Vervolgens werden pannenkoeken, patat en ijs geserveerd. Rond 12.30 uur kon iedereen genieten van een heerlijk buffet. Mede dankzij de inzet van veel vrijwilligers en het prachtige weer werd het een geslaagde start van het nieuwe seizoen. Gerrit van de Veen was erbij en maakte een mooi verslag van deze dag (klik op onderstaande foto voor meer foto's!).